RSS

Jumaat, 10 Disember 2010

ILLUMINATI DAN SUBLIMINAL MESSAGES


Bismillah.

Hari ni ana nak kongsikan tentang illuminati dan subliminal message. Benda ni adalah cara orang kafir yang nak menghancurkan umat Islam. Mereka menggunakan mesej yang tak dapat dikesan dari mata kasar tapi ia sangat memberi pengaruh kepada minda kita. Anda boleh search pasal illuminati dan subliminal message ni kat mana-mana je. Kalau nak tengok video, dalam you tube banyak. Yang membuatkan ana tertarik pasal benda ni ialah sebab abang ana memang mengkaji pasal benda ni semua. Dan perkara ini telah dirancang oleh Freemason sejak dahulu lagi,cuma kita je yang tahu lambat. Ana nak cerita panjang pasal ni pun tak pakar sangat, korang boleh search je nanti. Benda ni sangat bahaya lebih-lebih lagi pada kanak-kanak sebab diorang suka tengok kartun dan subliminal message banyak diselitkan dalam kartun Disney. Salah satu contoh gambar-gambar dibawah yang ana copy dari abang ana ni adalah di antara subliminal message yang nak disampaikan. Kita tahu bahawa dajal sangat jahat dan fizikalnya bermata satu. Jadi,agenda diorang nak mendoktrinkan kita untuk menerima dajal sebagai pembantu kita nanti. Seperti hadis Nabi :

Abu Hurayrah said, "The Prophet said, 'Shall I tell you something about the Dajjal which no Prophet has ever told his people before me? The Dajjal is ONE-EYED and will bring with him something which will resemble Paradise and Hell; but that which he calls Paradise will in fact be Hell. I warn you against him as Noah warned his people against him.'" (al-Bukhari, Muslim).

Ni pun ana copy terus dari Fb abang ana. hehe..pemalas kan... dan dibawah ni adalah gambarnya. Kalau nak tahu lebih, jangan lupa search ye. Kat youtube sangat banyak video pasal ni. Dan kebanyakan mesej yang disampaikan melalui subliminal message ni adlah kotor.











0 ulasan:

Catat Ulasan