RSS

Jumaat, 8 Jun 2012

ZIKRULLAH


Salam..pagi-pagi macam ni,tenang sangat dengar ni sambil study..ohh! study la sangat saya ni.. :)  Sekarang tengah final exam semester dua tahun dua, bermakna ada tiga semester lagi untuk habis degree, InsyaAllah, moga Allah izinkan saya tamatkan degree dalam tempoh tersebut. Sudah dua paper berlalu, Plant Biotechnology dan Human and Animal Physiology, ada lagi empat yang menanti Principles Of DNA Recombinant, Animal Biotechnology, Ilmu Wahyu dan Fenomena Alam dan Metodologi Penyelidikan Syariah.

Last paper on 19th of June 2012.. Sedih sebab tak dapat hadir ke walimah kakak usrah saya di Kelantan pada 16 jun. Kalau habis exam awal, insyaAllah saya pergi tapi tak dapat jugak lagi satu Kelantan jauh dari KL.

p/s: Bila sebut Kelantan, saya teringat UM Nilam Puri..Allahurobbi betapa saya sangat rindu Bumi Tarbiyyah itu. Moga Allah sentiasa merahmati penuntut dan juga pensyarah di sana.

0 ulasan:

Catat Ulasan